تعمیر هارد اچ پی

تعمیرات هارد اچ پی در کرج

تعمیرات هارد اچ پی از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اچ پی در کرج می‌باشد که با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و توسط کارشناسان فنی این حوزه انجام می‌پذیرد. تعمیرات هارد اچ پی با توجه به مدل‌های گوناگون و متنوع عرضه شده از این محصول، یک کار تخصصی است و کسب مهارت در تعمیر و ترمیم آن، مدت زمان زیادی را طلب می‌کند.

کارشناسان نمایندگی اچ پی در واحد تعمیر هارد اچ پی، ضمن بهره‌مندی از سال ها سابقه در امر تعمیرات هارد اچ پی، به دلیل حضور در دوره‌های بین‌المللی و کسب مدارک تخصصی موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در امر تعمیر هارد اچ پی گشته‌اند. بد نیست بدانید که هارد اچ پی همانند دیگر هاردهای موجود، ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ مخصوص دارد لیکن تعمیرات هارد اچ پی اعم از هارد اکسترنال و هارد اینترنال تقریباً به یک شیوه صورت می‌گیرد و کارشناسان تعمیرِات هارد، در صورتی که تمامی ابزارآلات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند قادر به رفع تمامی مشکلاتی خواهند بود که در هارد ایجاد می‌شود.

تعمیر هارد اچ پی

بازیابی اطلاعات هارد اچ پی
بازیابی اطلاعات هارد اچ پی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. کارشناسان فعال در واحد بازیابی اطلاعات هارد اچ پی، از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد خویش را ریکاوری نمایند. «تخصص علمی» کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات ضامن ریکاوری کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است.

تعمیر هارد اچ پی فرمت شده
فرمت شدن هارد از آن دست اشکالاتی است که غالبا به دلیل ناآگاهی کاربر و یا بی احتیاطی های وی اتقاق می افتاد. در این وضعیت کاربر پس از اتصال هارد به دستگاه با پیغام فرمت مواجه می شود و بر اثر بی احتیاطی و یا بی اطلاعی، این پیغام را تأیید می کند. همین تأیید سبب می شود تا کلیه اطلاعات ذخیره شده در هارد از دست رفته و امکان دسترسی به آنها از بین برود. اگرچه در برخی موقعیت ها امکان بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد فرمت شده وجود دارد اما توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ی چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هارد) از این کار – یعنی فرمت کردن هارد – خودداری نمایید؛ به‌ویژه اگر اطلاعات موجود در هارد اهمیت و ارزش بالایی برای شما دارند. (به‌هیچ عنوان هارد را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات فرمت نکنید چون در اینصوت زمان بازیابی اطلاعات از 1 دقیقه به 2 روز تبدیل می‌گردد و در برخی موارد امکان دارد که اطلاعات دیگر بازیابی نشود)

تعمیر هارد اچ پی در کرج

جراحی هارد اچ پی
جراحی هارد به معنای تعویض قطعات سخت و مکانیکی هارد است. استفاده از لفظ جراحی در این باره به دلیل آن است که که عملیات مرتبط با این کار می بایست در یک محیط کاملاً پاک و خالی از هرگونه گردوغبار انجام پذیرد؛ جراحی هارددیسک زمانی ضروری است که هارد دچار برخی اشکالات فیزیکی سخت شده باشد. زمانی که هد، موتور، مدیا یا سیلندر هارد بر اثر ضربه یا نوسان برق آسیب ببیند دیگر ارزش تعمیر کردن ندارد و تنها راه حل باقی مانده جهت بازیابی کیفیت آن، جراحی است. در عمل جراحی هارد، از یک هارد کاملاً مشابه استفاده می شود تا پس از جابجایی قطعات آسیب دیده و موردنیاز، کیفیت اولیه هارد و اطلاعات آن بازیابی گردد. از مهمترین نشانه های وجود خرابی در هارد دیسک میتوان به بروز صداهای غیر عادی نظیر تق تق اشاره کرد. در بعضی از مواقع هم این خرابی، نشانه ای ندارد. شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات هارد اچ پی در کرج از خدمات مرتبط با این سرویس بهره‌مند گردید.

مرکز بازیابی اطلاعات
از بین رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حملات رایانه ای ، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده و تجهیرات آن است. مرکز بازیابی اطلاعات در کرج با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات است. جهت ریکاوری و تعمیرات هارد می توانید با کارشناسان ما در مرکز بازیابی اطلاعات در کرج تماس بگیرید.

تعمیر هارد اچ پی

تعمیر برد هارد اچ پی
برد هارد، کنترل هارد دیسک و دریافت دستورات برای اجرا در سیستم را برعهده دارد. این قطعه‌ی کوچک، وظایف گوناگون دیگری از جمله بکار انداختن موتور هارد و خواندن اطلاعات از روی پلترها را نیز انجام می دهد. برد هارد حاوی قسمت فریموری هارد نیز هست تا امکان درست کار کردن هارد فراهم شود. بنابراین سوختن و یا از کارافتادن برد هارد می تواند عملکرد کلی هارد را تحت تأثیر قرار داده و آن را از کار بیاندازد. عواملی همچون رطوبت، نوسانات برقی، افزایش دمای دستگاه و وارد شدن ضربه به هارد باعث خرابی برد می‌شوند.

شناخته نشدن هارد، درست کار نکردن هارد و خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه از مهمترین نشانه های خرابی برد هارد اچ پی می باشد. تعمیر برد هارد با توجه به میزان و نوع قطعات خراب شده آن بستگی دارد و در برخی از مواقع امکان تعمیر آن وجود ندارد. برای مثال در صورت خرابی آسی رام برد هارد، امکان تعمیر برد وجود نداشته و باید تعویض شود. تشخیص این مسئله که آیا برد هارد قابل تعمیر است یا خیر، بستگی به نظر کارشناسان -پس از بررسی دقیق هارد- دارد.

Leave a Comment