تعمیر باتری لپ تاپ

تعمیرات باتری لپ تاپ اچ پی در کرج

باتری لپ تاپ اچ پی یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری است که هم کاربران و هم سازندگان دستگاه لازم است توجه ویژه ای به آن داشته باشند. چرا که باتری ها تاثیر مستقیمی در تعیین میزان فعالیت و کار کرد دستگاه دارند.پس تعمیرات باتری لپ تاپ اچ پی خود را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج بسپارید.

هرچه میزان استفاده از باتری لپ تاپ نادرست و طولانی باشد ، به مرور زمان دستگاه آسیب دیده و سلامت باتری لپ تاپ را به خطر می اندازد که در نتیجه منجر به تعویض باتری لپ تاپ می شود.

اما با وجود تکنولوژی ها و فناوری های بکار رفته در تولید این قطعه، همچنان باتری لپ تاپ، یکی از قطعات پراستهلاک این دستگاه است که ظرف مدت دو تا سه سال کیفیت خود را از دست داده و نیاز به تعویض پیدا می کند. اگر از کاربران لپ تاپ های اچ پی باشید می توانید خدمات مرتبط با تعویض لپ تاپ اچ پی را با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج دریافت نمایید.

تعویض باتری لپ تاپ اچ پی در کرج صرفاً پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه و تأیید خرابی آن انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز، منحصر به تعویض باتری لپ تاپ اچ پی نیست و شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به کارشناسان این مجموعه خدمات مرتبط با بازیابی و احیا این قطعه را دریافت نمایید و باتری های به اصطلاح مرده خویش را عمر و کیفیت دوباره ببخشید.

تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی

علائم خرابی باتری لپ تاپ hp

شما باید علائم و نشانه های خرابی باتری لپ تاپ تان را بدانید تا بتوانید در زمان مناسب این قطعه را ترمیم کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج چنین عنوان می کنند که اولین نشانه خرابی باتری، خالی شدن سریع شارژ آن است. یعنی مثلا اگر قبلا باتری تا 5 ساعت شارژ نگه میداشت، حالا این زمان به دو ساعت کاهش یافته است. این اتفاق در حالی می افتد که حجم کار با دستگاه تغییر نکرده است.

مشکل در اتصال باتری هم نشانه دیگری است که در تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی مورد توجه قرار می گیرد. در هر صورت برای این که بدانید باتری لپ تاپ hp شما دچار ایراد شده یا نه، اول به ظرفیت آن در گوشه سمت راست صفحه توجه کنید؛ اگر هیچ گونه اتصالی مانند عکس پریز دو شاخه نشان داده نشد یا باتری کاملاً رنگی و پر نشود، احتمالا باتری ایرادی دارد. نرم افزارهایی مثل Butterinfoview هم اطلاعاتی راجع به نحوه کار باتری به شما خواهند داد.

چه موقع نیاز به تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی خواهد بود؟

مشکلات مختلفی ممکن است در باتری ایجاد شده و روند کاری این قطعه را مختل نماید. اما مساله اصلی این است که در کدام موارد نیاز به تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی خواهد بود؟ به طور کلی مشکلات مشخص و تعریف شده ای وجود دارند که همه باتری ها با آنها مواجه خواهند شد. اما شدت این مشکلات و قدرت تخریب آنها بستگی به کیفیت باتری دارد. تخلیه سریع باتری یکی از مشکلات رایج این قطعه است که روند کار شما با دستگاه را به شدت مختل می کند. همچنین گاهی لپ تاپ باتری را شناسایی نمی کند که البته این حالت ممکن است منشأ نرم افزاری داشته باشد.

گاهی هم باتری لپ تاپ را روشن می کند اما موقع اتصال به برق، شارژ نمی شود. روشن شدن چراغ شارژ در حالی که سیستم روشن نمی شود هم مشکل دیگری است که ناشی از خرابی باتری است. در نهایت، اگر دیدید باتری لپ تاپ تان تا حد مشخصی شارژ می شود، باید بدانید که این قطعه دچار ایراد شده است. تعمیر باتری لپ تاپ hp در هریک از موارد ذکر شده امری ضروری بوده و باید در اسرع وقت انجام شود.

انواع باتری لپ تاپ hp

باتری های لپ تاپ hp به طور کلی به 4 دسته تقسیم می شوند :

باتری های لیتیوم یون : این نوع از باتری ها جزء باتری های رایج امروزی هستند که بیشتر لپ تاپ های اچ پی از آنها استفاده می کنند با اینکه این باتری ها اثر حافظه ای ندارند اما اگر در طولانی مدت از آن ها استفاده نکنید کارایی خود را از دست می دهند.

تعمیر باتری لپ تاپ

باتری های نیکل متال هیدرید : این باتری ها نسبت به اثر حافظه ای که دارند ، حساسیت کمتری دارند و از ظرفیت بالایی برخوردارند. باتری های نیکل متال هیدرید زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارند.

باتری های نیکل کادمیوم : از این مدل باتری ها در مدل های قدیمی تر لپ تاپ های اچ پی استفاده می کردند و امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرند.

باتری های لیتیوم پلیمری : این دسته از باتری های نسبت به مدل های دیگر سبک و کوچک تر بوده و ایمنی بیشتری دارند و احتیاجی به شارژ 100 درصد ندارد حتی با USB هم شارژ میشوند. طول عمر باتری های لیتیوم پلیمری از دیگر انواع باتری ها بیشتر میباشد.

نمایندگی لپ تاپ اچ پی

نمایندگی تعمیرات باتری لپ تاپ اچ پی ، مجموعه ای ارتقا یافته است که به روز ترین انواع ابزار و برنامه های تعمیراتی را فراهم کرده است. کادر فنی این نمایندگی به پشتوانه برخورداری از سالها تجربه در حوزه تعمیرات لپ تاپ، توان اجرایی فوق العاده ای در این زمینه دارند. تجربه و مهارت در کنار استفاده از دستگاه های پیشرفته، به همکاران ما این امکان را داده که انواع ایرادهای نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شما را به شکل حرفه ای برطرف کنند. اما آنچه نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی را از سایر مراکز متمایز کرده، چیزی فراتر از تجهیزات و کادر فنی است.

Leave a Comment