تعمیر لولا لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لولای لپ تاپ اچ پی در کرج

سرویس‌های مرتبط با تعویض و تعمیرات لولای لپ تاپ اچ پی، یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این دستگاه است که متقاضیان و کاربران گرامی می‌توانند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آن در نمایندگی رسمی لنوو در کرج بهره‌مند گردند. لولای لپ تاپ اچ پی، ممکن است به هر دلیل دچار مشکلاتی نظیر شکستگی شود. این شکستگی ها، ممکن است جزیی یا کلی باشند. مقاله‌ی پیش رو به بررسی مشکلات و خرابی های لولای لپ تاپ اچ پی اختصاص داده شده است. متخصصان و کارشناسان ما در پارت تعمیرات لولای لپ تاپ اچ پی ، قادرند با عیب یابی دقیق و به عمل آوردن تمهیدات ویژه، امکان تعمیرات لپ تاپ اچ پی را مورد بررسی قرار دهند. در صورتی که تعمیرات تخصصی لولای لپ تاپ اچ پی‌، امکان‌پذیر نباشد، تعویض آن با نمونه‌ی اورجینال انجام می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خدمات این پارت، در خصوص این امر بپردازیم.

نوع مشکل لولا

1 . ناحیه محفظه پیچ ها شکسته است
2 . پیچ های برنجی نگهدارنده پلاستیک خراب است
3 . لولاها به چند قطعه تقسیم می شوند
4 . وقتی نمایشگر سوسو می کند و یا درست کار نمی کند و اگر نمایشگر را حرکت دهید، آن برای 3-4 ثانیه کار می کند اما دوباره شروع به سوسو زدن می کند و / یا صفحه نمایش گاهی روشن و خاموش است.

تعمیر لولا لپ تاپ اچ پی

آیا تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی امکان پذیر است؟

در صورت وارد آمدن ضربات محکم و یا اتفاقاتی نظیر سقوط لپ تاپ، این امکان وجود دارد که لولای لپ‌تاپ، دچار شکستگی شود. این ضربات ممکن است علاوه بر خرابی لولا، به آسیب‌دیدگی صفحه نمایش و کیبورد نیز منجر شود. در چنین مواقعی مراجعه به نمایندگی تعمیر لپ تاپ می‌تواند ضامن بهبود و بازیابی سلامت دستگاه باشد. کارشناسان این مجموعه، امکان تعمیر لولای لپ تاپ را از راه‌های مختلف، مورد بررسی قرار می‌دهند. در بسیاری از مواقع آسیب‌دیدگی به حدی است که تعویض لولای لپ تاپ اچ پی، منطقی‌تر به نظر می‌رسد. متأسفانه بسیاری از مراکز سودجو با جوشکاری ناشیانه‌ی قسمت‌های شکسته‌ی لولا، کاربران را متحمل پرداخت هزینه‌های بعدی می‌کنند. به همین خاطر توصیه می‌شود، در مواقع بروز اشکال در این قطعه، به مراکز معتبر و مجاز مراجعه فرمایید. در ادامه به بررسی بیشتر تعویض لولای لپ تاپ اچ پی، خواهیم پرداخت.

 

نکات مهم درباره نگهداری از لولای لپ تاپ پس از تعمیر

لولای لپ تاپ قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن دستگاه، بالاترین فشار – درقیاس با سایر قطعات لپ تاپ را متحمل می شود. از همین رو طراحان لپ تاپ در زمان تولید و طراحی، عموماً توجه زیادی به استحکام این قطعه می کنند. با این حال توصیه می شود قبل از خرید لپ تاپ استقامت لولا را چک کنید. در زمان بررسی دستگاه، دقت داشته باشید که اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی نوسان پیدا کند بدین معنی است که لولا کارایی لازم را ندارد. نکته دیگر نمای ظاهری لولای لپ تاپ است. در برخی مدل ها، قسمت لولا کاملاً درون بدنه قرار گرفته و در برخی دیگر نیز مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

تعمیر لولا لپ تاپ اچ پی در کرج

در ارتباط با تعمیر لولای لپ تاپ از آنجا که جنس لولاها، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیر لولای لپ تاپ دل باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج و مراجعه به پارت تعمیرات لولای لپ تاپ اچ پی تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

چرا اورجینال بودن لولای لپ تاپ مهم است؟
لولا، نقطه اتکای یک لپ تاپ است و عملکرد مناسب دستگاه به آن وابسته است. از آنجا که وزن لپ تاپ روی لولا می‌افتد، مهم است که از لولای اورجینال لپ تاپ خود استفاده کنید. در صورتی که هنگام تعویض لولای لپ تاپ از یک لولای بی‌کیفیت استفاده شود، با گذشت زمان می‌تواند باعث آسیب رساندن به قطعات لپ تاپ شما شود. بنابراین مهم است که از کجا لولای لپ تاپ خود را تهیه می‌کنید.

تعمیر لولا لپ تاپ اچ پی

تعمیر تخصصی لولای لپ تاپ

متأسفانه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ انجام می‌پذیرد. این تبلیغات به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت. علل این پیشامد نیز کاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زیادی روی این قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت یک پارچه خارج شود بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌گردد. دوم اینکه در لولاهای لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده که چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پایدار نخواهد بود.

در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جدید و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به مرکز تعمیرات لولای لپ‌ تاپ اچ پی در کرج مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیرات لولای لپ تاپ، اشکال پیش آمده در لولاها و اتصالات این دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض این بخش از لپ تاپ می نمایند.

 

 

Leave a Comment