تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج: همه مشکلات لپ تاپ اچ پی به یک متخصص حرفه ای برای تعمیرات احتیاج ندارند زیرا برخی از مشکلات را در خانه می توان برطرف کرد. بسته به سن، مدل و سیستم عامل لپ تاپ اچ پی خود، از چندین راه می توانید برای تشخیص عیب و برطرف کردن آن استفاده کنید. در اینجا متداول ترین مواردی است که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد را آورده ایم:

1. باتری شارژ نمی شود

 

اگر لپ تاپ اچ پی شما شارژ نمی شود، به طور کامل شارژ نمی شود یا اصلاً شارژ نمی شود، ممکن است به یک باتری جدید نیاز داشته باشید. عمر باتری لپ تاپ اچ پی حدود دو تا چهار سال است، اگرچه نحوه استفاده و شارژ آن عمر مفیدش را تعیین می کند. اگر عمر باتری رو به پایان باشد، سیستم عامل شما ممکن است با یک “X” قرمز رنگ روی نماد باتری به شما هشدار دهد.

2. خاموش شدن غیرمنتظره

 

اگر لپ تاپ اچ پی شما در وسط کار به سادگی خاموش شود، می تواند مشکل باتری باشد. مطمئن شوید لپ تاپ اچ پی شما از برق وصل و شارژ شده است، پس از مدتی شارژ دوباره آن را روشن کنید. همچنین ممکن است یک خطای صفحه باشد. اگر می شنوید که رایانه شما در حال کار است اما مانیتور چیزی نشان نمی دهد، لپ تاپ اچ پی خود را دوباره راه اندازی کنید و ببینید آیا دوباره این اتفاق می افتد یا نه. اگر فهمیدید که هیچ یک از این موارد نیست، ممکن است هارد دیسک شما خراب باشد. در بیشتر موارد، این علامت یک مشکل بزرگتر و پیچیده تر است. در اسرع وقت از داده ها و برنامه ها در لپ تاپ اچ پی خود پشتیبان تهیه کنید، لپ تاپ خود را برای بررسی و تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج به یک متخصص حرفه ای برسانید.

تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج
تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج

3. صفحه آبی مرگ

 

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج: سیستم عامل های مبتنی بر ویندوز اقداماتی را انجام داده اند که قبل از بروز مشکلات اساسی مانند خرابی کامل هارد دیسک، لپ تاپ اچ پی شما را خاموش می کند. معمولاً با نمایش یک صفحه آبی با پیام خطا به شما هشدار می دهد. از آنجا که این پیام های خطا تا حدودی خطرناک هستند و می توانند به شما هشدار می دهند که این یک مسئله مهم در سیستم عامل، هارد دیسک یا قطعات رایانه شما است، صفحه آبی مرگ لقب گرفته است. در صورت بروز این خطا، پیام را به طور کامل بخوانید و از نرم افزار عیب یابی مبتنی بر ویندوز که در صفحه آبی ظاهر می شود برای انجام بازیابی سیستم یا بازگرداندن آن به مرحله قبل استفاده کنید. اگر با این کار مشکلی برطرف نشد، ممکن است لازم باشد دوباره ویندوز را نصب کنید.

4. برنامه هایی که به آرامی شروع یا اجرا می شوند

 

آخرین باری که لپ تاپ اچ پی خود را تعمیر و نگهداری اساسی انجام داده اید چه زمانی است؟ معمولا این زمان برای همه افراد خیلی زیاد است. مجموعه ای از کارها را باید انجام دهید یا آنها را برای بعداً برنامه ریزی کنید. موارد زیر می تواند به شما کمک کند.

هارد دیسک را بهینه کنید
مرورگر را به روز کنید
پاک سازی پرونده های غیر ضروری
پرونده های موقت را حذف کنید
فایل های دستکتاپ را جابجا کنید
تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج
تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج

5. داغ شدن لپ تاپ اچ پی

 

از نظر طراحی، همه لپ تاپ اچ پی ها کمی گرم می شوند. اگر از میز کار یا سطح ایمن دیگری استفاده می کنید و هنوز هم گرما را احساس می کنید، با خاموش کردن لپ تاپ اچ پی را کمی خنک کنید. ده دقیقه وقت بگذارید تا لپ تاپ اچ پی خنک شود. محفظه باتری را باز کنید. اگر باتری بسیار گرم است، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. مطمئن شوید که از لپ تاپ اچ پی خود روی یک سطح سخت و صاف استفاده می کنید سرمایه گذاری در پد خنک کننده (کول پد)  را در نظر بگیرید. از استفاده لپ تاپ روی تختخواب های نرم، بالش یا هر چیزی که جریان هوا را محدود می کند خودداری کنید. اگر لپ تاپ اچ پی شما بعد از انجام این تغییرات هنوز برای راحتی زیاد گرم است، وقت آن است که به مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج مراجعه کنید.

6. پر سر و صدا شدن لپ تاپ اچ پی

 

مشابه مشکل گرمایشی، این می تواند نشانه گرفتگی یا کثیف بودن فن، مسدود شدن دریچه ها یا جمع شدن در داخل رایانه باشد. همان روند مربوط به مسئله گرمایش در بالا را طی کنید و ببینید آیا می توانید منبع صدا را مشخص کنید. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

7. مشکلات اتصال WiFi یا بلوتوث

 

آیا در حالی که از لپ تاپ اچ پی خود استفاده می کنید اینترنت شما مرتباً پایین می آید؟ آیا به طور مداوم نیاز به یافتن شبکه خانگی خود یا وارد کردن مجدد کلید شبکه دارید؟ آیا بلندگوی بلوتوث شما لپ تاپ اچ پی شما را تشخیص نمی دهد؟ قبل از مراجعه به سرویس و تعمیر لپ تاپ اچ پی، عیب یابی روتر بی سیم خود را امتحان کنید و مطمئن شوید مشکلی در شبکه شما وجود ندارد. اگر مشکل بی سیم است، سایر دستگاه ها نمی توانند متصل شوند.

8. صفحه کلید پاسخ نمی دهد

 

این مشکل می تواند به دلایل زیر اتفاق اتفاق بیفتد.

تعمیر لپ تاپ اچ پی کرج
تعمیر لپ تاپ اچ پی کرج

قفل شماره

 

اگر لپ تاپ hp شما تایپ شما را انجام نمی دهد، می توان مشکلات زیادی را ایجاد کند. ابتدا ببینید آیا فقط اعداد هستند که کار نمی کنند، زیرا فشار دادن کلید “num ” به طور تصادفی ممکن است شما را از استفاده از صفحه کلید باز دارد. دوباره آن را فشار دهید تا ورودی عددی از سر گرفته شود.

خاک و گرد و غبار

 

ببینید آیا مشکل خاک یا گرد و غبار است. از یک قوطی هوای فشرده برای تمیز کردن بین کلیدها استفاده کنید.

کلیدهای آسیب دیده

 

اگر کلیدهای مشهودی دارید که آسیب دیده است، ببینید آیا صفحه کلید شما غیرفعال شده است یا خیر. این باید به شما بگوید که آیا درایور صفحه کلید شما متصل است و کار می کند. اگر وضعیت مشکلی را نشان می دهد، با یک متخصص تعمیر کامپیوتر در نزدیکی خود تماس بگیرید، و یا به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج مراجعه کنید.

 

9. صفحه شکسته ، تار یا پیکسلی است

 

تعمیر صفحه لپ تاپ اچ پی یک کار بسیار سخت است، تا حدی به این دلیل که یکی از معدود مواردی است که برای مصرف کنندگان دشوار است انجام دهند. انجام تقریباً هر نوع اصلاحاتی روی صفحه نمایش شما می تواند ضمانت سازنده را باطل کند و صفحه های شکسته یا خراب کاملاً تیز هستند و می توانند به شخصی که در تعمیر آن تجربه ندارد صدمه بزنند. بنابراین توصیه می شود مشکلات صفحه را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج بسپارید.

10. ویروسی شدن

 

اگر رایانه شما بیش از حد کند کار می کند گرفتار پنجره های بازشو است یا شما را به سایت های مشکوک هدایت می کند، ممکن است مشکل ویروس یا بدافزار داشته باشید. ابتدا با دسترسی به صفحه به روزرسانی و امنیتی، لپ تاپ اچ پی خود را مجدداً راه اندازی کنید. روی بازیابی و سپس راه اندازی پیشرفته کلیک کنید. گزینه راه اندازی مجدد در حالت ایمن را خواهید داشت. پس از روشن شدن مجدد رایانه، متوجه خواهید شد که برخی از برنامه های شما از دست رفته یا عجیب به نظر می رسند. به نرم افزار آنتی ویروس خود بروید و یک نسخه به روزرسانی شده را اجرا کنید تا مطمئن شوید همه ابزارهای شناسایی شما در کار هستند. اسکن کامل سیستم را انجام دهید، که انجام آن ممکن است چندین ساعت طول بکشد. پس از پایان کار، رایانه خود را به طور معمول راه اندازی مجدد کرده و نسخه سریع اسکن را انجام دهید. در صورت مشاهده هرگونه فایل مخربی باید به شما اطلاع داده شود و در این زمان رایانه شما باید به طور معمول کار کند. بلافاصله از پرونده های مهم پشتیبان تهیه کرده و یک نقطه بازیابی ایجاد کنید که در صورت بروز مجدد مشکل می توانید به آن بازگردید.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی خود را به ما بسپارید

ما در تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج تجربه زیادی داریم. ما مشتریان خود را با اختصاص بهترین خدمات خود آغاز می کنیم. بخش های اصلی خدمات ما تعویض و تعمیر مادربرد، تعویض بلندگو، تعویض و تعمیر فن و صفحه کلید، تعویض صفحه لمسی و موارد دیگر است. علی رغم همه این خدمات، تمرکز اصلی ما بر رضایت مشتری است. بنابراین، ما به مشتریان خود خدمات درب منزل ارائه می دهیم.

 تعمیرات لپ تاپ اچ پی چگونه انجام می شود؟
تعمیرات لپ تاپ اچ پی چگونه انجام می شود؟

تعمیرات چگونه انجام می شود؟

 

اگر لپ تاپ اچ پی شما با هرگونه مسئله نرم افزاری مواجه است یا باید یک قطعه از لپ تاپ اچ پی جدا شود، ما نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج با امکانات اصلی خود یعنی اینجا هستیم تا در کمترین زمان مشکلات شما را رفع کنیم. صحبت کنید و از خدمات مهم و سودمند ما بهره مند شوید. عجله کنید و از تخفیف های ویژه ما بهره مند شوید. برخی از خدمات ما عبارتند از:

خدمات در محل نمایندگی
خدمات پشتیبانی در منزل
تسهیلات و تخفیف های ویژه
تعمیر و سرویس لپ تاپ اچ پی در کرج و سایر کلان شهرها
خدمات تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی کرج
خدمات تعمیر صفحه LCD لپ تاپ اچ پی

 

 

Leave a Comment