تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی در کرج

تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی از خدماتی است که در واحد اختصاصی لپ تاپ اچ پی در کرج ارائه می شود. همه ما به خوبی می دانیم که ال سی دی لپ تاپ در حقیقت پل ارتباطی کاربر با دستگاه است؛ در صورت خرابی این قطعه حتما به شرط سالم بودن سایر قطعات، عملا امکان استفاده از لپ تاپ به صفر می رسد و به دستگاهی بلا استفاده تبدیل می شود.

به همین دلیل است که همه کاربران به محض مشاهده کمترین اختلال در ال سی دی لپ تاپ که روند استفاده از دستگاه را با مشکلات و اختلالات جدی روبه رو کند، به سرعت به دنبال مرکزی معتبر برای تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی می گردند تا خدماتی مطمئن و امن را دریافت کنند و کارایی ایده آل لپ تاپ اچ پی را همچمون سابق دوباره تجربه کنند.

تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج

 

چرا تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی مهم است؟

وقتی ال سی دی لپ تاپ اچ پی با اختلالاتی نظیر پرش تصویر، خرابی لامپ کاتدی، جدا شدن کابل ویدئویی از برد معکوس، بهم ریختن رنگ های تصویر، افتادن خط روی صفحه، تصویر کم نور یا تصویر سفید و … مواجه باشد، کاربر را نگران می کند. در این شرایط استفاده از لپ تاپ یا غیر ممکن است یا بسیار سخت و تحمل نکردنی.

به همین دلیل کاربران ترجیح می دهند در اولین گام برای تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی خود گامی برداند تا اختلال به سایر قطعات به هر دلیلی سرایت نکند و با ریشه یابی دقیق اختلال و تعویض به هنگام این قطعه همه مشکلات ریشه کن شود.

البته برای اینکه تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی با موفقیت صد در صد و بدون بازگشت اختلال انجام شود، لازم است از ابتدا به مرکزی متخصص و حرفه ای مراجعه کنید تا عواقب بدتری دامان شما را نگیرد. که نمایندگی رسمی تعمیرات اچ پی در کرج اماده خدمت رسانی به شما می باشد.

مراحل تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی

1 . برداشتن قاب ال سی دی

2. بررسی دقیق صفحه نمایش جهت جداسازی قاب لپ تاپ (در برخی از لپ تاپ ها دو بالشتک در بالا قرار دارد که ال سی دی لپ تاپ را نگه می دارند. نیاز است که حفاظ پلاستیکی روی این لپ تاپ ها را خارج کرده و سپس پیچ زیر آنها باز شود.)

3. باز کردن پیچ و باز کردن شیار بین دو قاب ال سی دی به منظور تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی:

توجه نمایید که خارج ساختن قاب لپ تاپ راه های متعدد دارد و شما کاربران گرامی می بایست این کار را پس از بررسی دقیق دستگاه انجام دهید. بهتر است پیش از هر چیز لپ تاپ خود را به درستی بررسی کرده و آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ خود را با مراجعه به سایت کمپانی سازنده لپ تاپ خویش دریافت نمایید.

برای مثال ممکن است لپ تاپ شما دارای پیچ صفحه نمایش نباشد و یا در حالتی دیگر قاب ال سی دی شما با ضربه ای کوچک بر روی آن باز شود یا اینکه با یک پیک کوچک به سادگی باز شود و نیاز به باز کردن پیچ نداشته باشد.

2 . برداشتن پنل LCD شکسته از روی لپ تاپ

1. برداشتن تمامی پیچ های نگهدارنده لپ تاپ: این مرحله از تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی با برداشتن تمامی پیچ های نگهدارنده لپ تاپ آغاز می‌شود.

2. قطع کردن تمامی کابل هایی وصل شده از ال سی دی لپ تاپ به مادر برد: (نکته: اگر سال تولید لپ تاپ یا نوت بوک شما از ۲۰۱۰ است و دارای ال سی دی و بک لایت است بر روی برد لپ تاپ دو کابل وجود دارد لیکن ال سی دی لپ تاپ های تولیدی پس از ۲۰۱۰ دارای یک کابل است.)

در صورتی که قصد خرید یک ال سی دی جدید برای دستگاه خود را دارید در این زمان می‌توانید با مشاهده برچسب‌های کارخانه مدل کامل ال سی دی لپ تاپ خود را پیدا کنید و یک نمونه از آن خریداری کنید. همچنین می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما در زمینه تعمیر و آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی استفاده نمایید)

تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی در کرج

3 . نصب ال سی دی جدید لپ تاپ تاپ اچ پی

1. مرحله آخر در تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی ، نصب ال سی دی سالم است. برای این کار، لپ تاپ خریداری شده را باز نمایید و مطمئن شوید که با LCD قبلی لپ تاپ یکی است.
2. در صورت همانندی دو ال سی دی، ال سی دی لپ تاپ شما آماده وصل است.
3 .ین مرحله از آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ اختصاص به ال سی دی جدید دارد. کابل تصویر را به ال سی دی جدید لپ تاپ وصل کنید و مطمئن شوید که LCD نو لپ تاپ در جای جدید خود کامل قرار گرفته است.

4.تست ال سی دی جدید و جاانداختن قاب

1. جا انداختن کابل برق و باتری
2. تست LCD جدید لپ تاپ و اطمینان از صحت اتصال ال سی دی به دستگاه
3. جا زدن قاب دور ال سی دی لپ تاپ اچ پی و بستن پیچ های قاب ال سی دی
4. آماده شدن دستگاه جهت شروع به کار
5. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ اچ پی تماس بگیرید.

 

واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج

لپ تاپ یکی از تولیدات کمپانی اچ پی است که نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه از ظرافت های بسیار پیچیده ای برخوردار است که لزوما باید در اجرای تعمیر لپ تاپ اچ پی مورد توجه ویژه قرار گیرد. برای تعمیرات لپ تاپ در واحد اختصاصی لپ تاپ اچ پی فقط و فقط از متخصصان و کارشناسان همین حوزه کمک گرفته می شود.

این کارشناسان به دلیل واکاوی و تجزیه و تحلیل مدل های گوناگونی از لپ تاپ های اچ پی، به خوبی با ساختار آن آشنایی دارند و می توانند بهترین کیفیت تعمیر را برای کاربران به ارمغان بیاورند. این واحد به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی لپ تاپ اچ پی متصل است که کار تعویض را نیز برای کاربر و تعمیرکار بسیار راحت کرده است.

 

 

Leave a Comment