تعمیرات لپ تاپ اچ پی

سابقه و تجربه بالا

مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی، جز با سابقه ترین مراکز تخصصی تعمیرات محصولات اچ پی می باشد. کلیه تعمیرکاران این مرکز از تجربه و سابقه بالا در زمینه تخصصی خود برخوردار و دارای مدارک دانشگاهی و غیر دانشگاهی معتبر از ایران و خارج از کشور می باشند.

استفاده از قطعات اورجینال

قطعات مورد استفاده در تعمیرات لپ تاپ اچ پی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صورتی که از قطعات بی کیفیت در تعمیرات استفاده گردد مشکل ممکن است بصورت موقتی رفع گردد ولی بزودی مشکل سابق یا مشکلات جدید به سراغ دستگاه شما خواهد آمد. کلیه قطعات استفاده شده در تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج اورجینال است.
گارانتی خدمات و قیمت

کلیه دستگاه های تعمیر شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج مشمول گارانتی خواهند شد. این گارانتی به دو بخش تقسیم می گردد. بخش اول گارانتی خدمات بدین معنیست که شما پس از تحویل دستگاه خود به مدت معینی که در رسید شما درج می گردد ( ۲۴ ساعت تا ۷ روز که با توجه به مشکل دستگاه متغییر است ) دارای مهلت تست خواهید بود و در صورتی که مشکل رفع نشده باشد پذیرای شما هستیم. بخش دوم گارانتی قیمت بدین معنیست که هزینه دریافت شده از شما طبق تعرفه اتحادیه بوده و در مقایسه با سایر مراکز تعمیرات کمتر و یا یکسان است. قیمت های منصفانه نمایندگی رسمی اچ پی در کرج یکی از دلایل جذب مشتری ما می باشد.

"<yoastmark

امانتداری در این نمایندگی

یکی از مسایلی که امروزه برای مشتریان به معضلی بزرگ تبدیل شده است، یافتن مرکز تعمیرات لپ تاپ HP امین است. کالاهای دیجیتال از قبیل تبلت و لپ تاپ معمولا دارای اطلاعات با ارزش، شخصی و محرمانه می باشند و درز این اطلاعات به خارج از دستگاه می تواند عواقب جبران ناپذیری برای مشتری داشته باشد که متاسفانه این اتفاق این روزها کم نمی افتد. ضمن اینکه جدیدا دیده شده بعضی تعمیرکارها با نصب بدافزار ها اطلاعات شخصی مشتری از قبیل عکس ها و اطلاعات بانکی و … را حتی پس از تحویل دستگاه به مشتری به سرقت برده اند و موارد زیادی از اینگونه شکایات مطرح گردیده است. مرکزتعمیرات لپ تاپ اچ پی اصل امانتداری را به عنوان سرلوحه ی کار خود قرار داده است و این مطلب را به طور رسمی و با درج در رسید ارایه شده به مشتری تضمین میکند. اطلاعات شما به هیچوجه به خارج از دستگاه شما درج نخواهد کرد و قطعات دستگاه شما نیز به جز مواردی که منجز به تعمیر دستگاه شما شود تعویض و یا دستکاری نخواهد شد.

این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ HP در کرج از تعمیرکاران متخصصی برخوردار است که خدمات عیب‌یابی، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، هارد، برد اصلی، تعمیر برد، میکروفون، اسپیکر، سوکت شارژ و … را به کاربران ارائه می‌دهند. تعمیرات تعمیرات لپ تاپ اچ پی در نمایندگی تعمیر اچ پی کرج انجام می گردد.