تعمیرات مادربرد لپ تاپ اج پی در کرج

تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی ، یکی دیگر از خدماتی است که نمایندگی تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی در کرج به کاربران خود ارائه می دهد. در راستای هرچه با کیفیت تر انجام شدن این امر، کارشناسان ارشد تعمیرات در واحدهای این مرکز مشغول به کار می باشند. وجود پیشرفته ترین ابزارها و امکانات، سطح کیفی تعمیرات را به شکل قابل توجهی ارتقاء داده و موجب رضایت مراجعین شده است.

تعمیرات مادر برد لپ تاپ اچ پی با توجه به حساسیت این قطعه یک عملیات تخصصی است و باید توسط کارشناسان این امر انجام شود. مادربورد (Motherboard) جزء اصلی ترین و مهمترین قطعات یک لپ تاپ به شمار می رود. اگر CPU حکم مغز لپ تاپ را داشته باشد، مادربورد سیستم عصبی دستگاه شما خواهد بود.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی در کرج

بدون مادربرد هیچ قطعه ای به درد نمی خورد و کارایی ندارد. برای استفاده از هر قطعه به مادربرد نیاز داریم که باید آن را یا روی مادربرد نصب کنیم یا به مادربرد اتصال دهیم. مادربورد قطعه ای بسیار پیچیده است که تمام داده های سیستم شما در آن جریان می یابد لذا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

نشانه‌های خرابی مادربرد لپ تاپ

معمولاً خرابی مادربرد نشانه‌های بسیار مهمی دارد که آن را از سایر ایرادها متمایز می‌کند. در زیر به بررسی علائمی خواهیم پرداخت که هر زمان با آن‌ها مواجه شدید، شک اصلی‌تان، خرابی مادربرد لپ تاپ باشد و فوراً به فکر تعمیر مادربرد لپ تاپ خود باشید.

تعمیر مادربرد لپ اچ پی در کرج

۱- استشمام بوی سوختگی از لپ تاپ

یکی از مهم‌ترین علائمی که نشان می‌دهد مادربرد لپ تاپ شما سوخته، استشمام بوی سوختگی از لپ تاپ است. گرمای بیش از حد هوا، استفاده از جنس بد در قطعات و یا قدیمی بودن خازن‌ها از جمله عواملی است که باعث سوختن مادربرد خواهد شد. گاهی اوقات نیز نصب یک قطعه ناسازگار مثل یک کارت گرافیک نامناسب برای لپ تاپ شما می‌تواند منجر به این اتفاق شود.

۲- صفحه آبی مرگ
صفحه آبی مرگ (BSoD) می‌تواند یکی از نشانه‌های خرابی مادربرد لپ تاپ باشد؛‌ گرچه لزوماً همیشه هم اینگونه نیست. معمولاً خطاهایی که باعث نمایش صفحه آبی مرگ می‌شود مربوط به خرابی درایورها یا قطعات سخت افزاری کامپیوتر است. برای آنکه بفهمید علت به نمایش درآمدن آن چیست، یک کد که به شکل 0x000000 در این صفحه آبی مرگ به نمایش درمی‌آید را در گوگل جستجو کنید تا علت نمایش آن را بفهمید.

۳- عملکرد کند نرم افزارها

در صورتی که مادربرد لپ تاپ شما معیوب باشد، قطعات سخت افزاری به خوبی وظیفه خودشان را انجام نمی‌دهند و در نتیجه زمانی که نرم افزارهای مختلف را اجرا می‌کنید، با کندی، لگ و هنگ کردن آن‌ها مواجه خواهید شد.

۴- فریز شدن لپ تاپ
یکی دیگر از علائم خرابی مادربرد لپ تاپ، فریز شدن گاه و بی‌گاه سیستم است. اگر تعداد فریز شدن‌های لپ تاپ زیاد شد، حتماً باید مشکل ریشه یابی و حل شود، چرا که نشانه یک ایراد مهم است. بزرگ‌ترین مشکل فریز شدن هم می‌تواند نیاز به تعمیر مادربرد لپ تاپ باشد.

تعویض مادربرد لپ تاپ اچ پی در کرج

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد. در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد لپ تاپ دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی در کرج ارائه می‌گردد: نخستین راه تعویض مادربرد لپ تاپ است که در صورت تشخیص کارشناسان -بر اینکه امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد،- انتخاب می شود و عملیات مورد نیاز جهت تعویض مادربرد لپ تاپ اچ پی -پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- آغاز می شود.

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد اچ پی فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد اچ پی، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی در کرج

دومین راه،تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی است که این کار، پس از بررسی دستگاه، شناسایی منشأ اشکال پیش آمده در آن و تشخیص نوع خرابی انجام می شود. برجسته ترین ویژگی مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده تا حصول نتیجه نهایی ادامه داشته باشد و آنچه که مراجعان در پایان کار دریافت کنند، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص باشد.

 

Leave a Comment