تعمیرات تبلت اچ پی در کرج

تعمیرات تبلت اچ پی در کرج

تعمیرات تبلت اچ پی در کرج پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. تعمیرات تبلت اچ پی در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد. به همین دلیل درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد.

در این مرکز دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از مدلهای تبلت اچ پی هستید اما این دستگاه در حال حاضر دچار عیب و نقص گشته می‌توانید جهت تعمیرات آن به مرکز تعمیرات تبلت اچ پی در کرج مراجعه نمایید.

تعمیرات تبلت اچ پی در کرج

 

خدمات تخصصی تعمیر تبلت اچ پی

در این بخش به برخی از رایج‌ترین اشکالات مرتبط با انواع تبلت اچ پی، علت بروز این اشکالات و شیوه تعمیر آنها اشاره خواهیم کرد. کاربران کلیه تبلت های اچ پی می‌توانند با مشاهده هر یک از اشکالات زیر به مرکز تعمیرات تبلت اچ پی در کرج مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

مرکز تعمیر تبلت Hp با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد.

خرابی بلوتوث و وای فای تبلت اچ پی:

بروز این اشکال ممکن است به دلیل وجود عیوب نرم افزاری و سخت افزار در دستگاه اتفاق بیفتد. تشخیص دقیق علت این اشکال نیاز به بررسی دقیق دستگاه توسط کارشناس تعمیرات تبلت اچ پی دارد.

بالا نیامدن سیستم تبلت اچ پی:

بوت نشدن تبلت اچ پی یا همان بالا نیامدن سیستم آن به دلیل وجود اشکالات نرم افزاری در دستگاه اتفاق می‌افتد. معمولا این اشکال نیز با فلش کردن تبلت مرتفع می‌گردد.

شکستگی تاچ و ال سی دی تبلت اچ پی:

شکستگی تاچ و ال سی دی معمولاً به دلیل وارد شدن ضربه های سخت به دستگاه اتفاق می‌افتد. در صورت شکستگی صفحه نمایش دستگاه و نیاز به تعویض آن، نوع صفحه نمایش را مدنظر قرار دهید.

چرا که در بعضی از تبلت ها ال سی دی و تاچ به صورت مجزا هستند و در بعضی دیگر از تبلت ها این دو بخش متصل به هم هستند. اگر تاچ از ال سی دی جدا باشد می‌توان تعویض بخش آسیب دیده را به صورت جداگانه انجام داد اما در مدلهایی که تاچ و ال سی دی به هم وصل باشد در صورت شکستگی یک بخش نیاز است تا هر دو بخش ال سی دی و تاچ تعویض گردد.

تعمیرات تبلت اچ پی در کرج

 

 

نصب نشدن نرم افزار بر روی تبلت اچ پی:

در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود برای نصب نرم افزار بر روی تبلت اچ پی، تیک یو اس بی دیباگ در تنظیمات دستگاه فعال شود و بعد اقدام به نصب برنامه گردد. در صورت تداوم اشکال می‌بایست تبلت مورد استفاده را فلش کرد.

توجه داشته باشید که در پیش از فلش دستگاه، از اطلاعات مهم موجود در تبلت، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا فلش کردن تبلت منجر به حذف اطلاعات ذخیره شده در آن می‌گردد. بنابراین اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌تان را در یک دستگاه امن کپی و ذخیره نمایید.

دیر شارژ شدن تبلت اچ پی:

دیر شارژ شدن تبلت اچ پی ممکن است به دلیل وجود خرابی در شارژر تبلت و یا باتری باشد که البته اطمینان از این موضوع نیاز به بررسی دستگاه دارد. جهت پیشگیری از بروز این اشکال توصیه می‌شود برای شارژ تبلت، همیشه از شارژر استاندارد استفاده کنید. چرا که آمپر نامناسب باعث خرابی در تبلت و مدار شارژ تبلت می‌شود.

هنگ کردن تبلت و ری‌استارت شدن آن در حین کار:

بروز این اشکال نیز غالباً به دلیل وجود مشکلات نرم افزاری در دستگاه اتفاق می‌افتد. کارشناسان تعمیرات تبلت اچ پی در کرج معمولاً برای رفع این اشکال، فلش کردن تبلت را پیشنهاد می‌کنند.

شکستگی سوکت شارژ:

خرابی‌های ایجاد شده در سوکت شارژ تبلت معمولاً به دلیل بی‌توجهی‌ها و بی‌مبالاتی‌های کاربر درحین استفاده از این دستگاه اتفاق می‌افتد. از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از شکستگی سوکت شارژ تبلت قبل از اتصال سوکت شارژ تبلت به حالت سوکت شارژ توجه کنید.

دیگر آنکه اگر سوکت شارژ تبلت اچ پی شل شده و لق میزند برای رفع مشکل تبلت خود را به یک مرکز تعمیر تبلت Hp برده تا سوکت را تعویض کند (این کار مانع از خرابی برد دستگاه می‌گردد).

تعمیرات تبلت اچ پی در کرج

روشن نشدن تبلت اچ پی:

این اشکال ممکن است به چند دلیل در تبلت مورد استفاده اتفاق بیفتد که در این میان بروز اشکال در منبع تغذیه شایع‌ترین دلیل است. علل دیگری که ممکن است سبب روشن نشدن تبلت گردند عبارتند از:

خرابی شارژر، خرابی مدار شارژ تبلت و در نهایت وجود باگ نرم افزاری در تبلت. در صورتی که اشکال پیش آمده در تبلت به دلیل وجود باگ نرم افزاری باشد، این اشکال با بروز رسانی دستگاه و یا فلش کردن آن مرتفع خواهد شد.

تعمیر تبلت اچ پی در صورت بروز دیگر مشکلات سخت افزاری

دستگاه های هوشمند از جمله تبلت های برند اچ پی ممکن است با مشکلات متعدد سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شوند. در صورت بروز دیگر مشکلات احتمالی از جمله خرابی برد یا هارد دستگاه، تعمیر کار می تواند با استفاده از ابزار های دقیق عیب یابی و بررسی دستگاه، دلیل اصلی بروز مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کند. برخی مواقع ممکن است نیاز به تعویض برد یا هارد دستگاه نیز وجود داشته باشد.

به هر حال مشکل از هر منبعی که باشد، این کار تعمیر کاران حرفه ای تبلت های برند اچ پی است که با بررسی کامل دستگاه و با استفاده از لوازم و ابزار های اصلی، کار تعمیر تبلت اچ پی را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام دهند. علاوه بر انجام خدمات تعمیر دستگاه به دلیل مشکلات سخت افزاری، دیگر خدمات در زمینه اختلالات نرم افزاری را نیز باید از مراکز تعمیر تخصصی تبلت های اچ پی دریافت کرد. خدماتی از قبیل فلش تبلت اچ پی، نصب نرم افزار های اصلی تبلت، به روز رسانی و نصب سیستم عامل دستگاه و مواردی از این قبیل را می توان به عنوان مجموعه خدمات تعمیر تبلت اچ پی در مراکز تعمیر تخصصی دریافت نمود.

Leave a Comment