تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج

بررسی چند مورد از مشکلات پرینتر اچ پی: اگرچه این پرینترها به طور کلی بسیار قابل اعتماد هستند، اما هر از چند گاهی با مشکل روبرو می شوند. و ممکن است که پرینترها در نامناسب ترین لحظات از کار بیفتند. هر کدام از این مشکلات ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد یا در آینده اتفاق بیفتد. به همین دلیل آشنایی با آنها و راه های برطرف کردن آنها می تواند کمک زیادی به شما بکند. تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج به صورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب، در این نمایندگی پذیرفته می شود.

پرینتر اچ پی در کرج
پرینتر اچ پی در کرج

1. گرفتگی کاغذ

از جمله مشکلات رایج پرینترهای اچ پی، گرفتگی کاغذ است. پرینتر به دلایلی مانند کثیف بودن، استفاده از کاغذ اشتباه یا فرسوده بودن غلتک های پرینتر که کاغذ را از طریق مسیر تغذیه می کنند، می توانند دچار این مشکل شوند. تمیز کردن پرینتر به صورت دوره ای و استفاده صحیح کاغذ کار چندان دشواری نیست اما بسته به مدل پرینتر اچ پی جایگزینی غلتک کار دشواری است. برای بعضی از پرینترهای اچ پی ، غلتک ها به راحتی قابل دسترسی هستند، اما برای از بین بردن غلتک ها، باید مدل های دیگر را کاملاً باز کنید. صرف نظر از علت، هنگام برداشتن گرفتگی کاغذ، همیشه کاغذ را در جهت مسیر کاغذ بکشید، زیرا کشیدن آن به عقب می تواند به پرینتر آسیب جدی برساند.
بعضی از پرینترهای اچ پی بیشتر از سایرین در معرض گرفتگی کاغذ هستند. طبق تجربه، هر پرینتری که کاغذ را به صورت عمودی نگه دارد و سپس آن را از طریق پرینتر به پایین بکشد، در نهایت با مشکل گرفتگی کاغذ روبرو می شود. این مدل ها برای استفاده زیاد طراحی نشده اند ، اما بسیاری از سازمان ها از آنها در سیستم های جداگانه استفاده می کنند و باید از این نقص آگاه باشند. اگر با این روش نتوانستید مشکل پرینتر اچ پی خود را حل کنید، جهت تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج با تکنسین های ما در تماس باشید.

 

2. برخی از صفحات کم رنگ چاپ شوند

یک تصویر چاپ محو شده یا کم رنگ به یکی از سه دلیل پرینتر در تونر کم شود، تراکم چاپ خیلی کم تنظیم شده یا چاپ Economode روشن است، ایجاد می شود. اگر Economode روشن است و کاربران شکایت دارند، آن را خاموش کرده و یا تراکم چاپ را بیشتر تنظیم کنید. اگر تونر کم است ، به راحتی با کشیدن کارتریج و تکان دادن آن، توزیع مجدد تونر به صورت یکنواخت تری انجام می شود تا زمانی که بتوانید کارتریج را تعویض کنید، به طور موقت مشکل را برطرف کنید.

تعمیر پرینتر اچ پی در کرج
تعمیر پرینتر اچ پی در کرج

 

3. شبح سازی

گاستینگ یا شبح سازی شرایطی است که تصویر به درستی چاپ می شود، اما یک کپی بسیار کم رنگ تر از تصویر در جاهای دیگر نیز چاپ می شود. این می تواند به دلیل مشکل در پریز برق باشد که منبع تغذیه پرینتر است. با اتصال پرینتر دیگری به پریز برق آن را بررسی کنید تا ببینید آیا همان مشکل وجود دارد یا خیر. هنگامی که قطعات چاپی عمر زیادی داشته باشند، شبح می تواند ایجاد شود. تمام قطعات مصرفی یک پرینتر برای تعداد مشخصی از صفحات درنظر گرفته شده اند. هنگامی که پرینتر به آن عدد نزدیک شد، برای رفع این مشکل و تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج باید قطعات را عوض کرد.

 

4. تونر روی کاغذ آغشته می شود یا نمی ماند

اگر کلمات و تصاویر وقتی دست از روی کاغذ عبور می کند از روی کاغذ بیایند، چند مشکل احتمالی وجود دارد. ابتدا ممکن است مجموعه فیوزر خراب شده باشد یا در پایان عمر خود باشد. راه حل جایگزینی مجموعه فیوزر است. تعمیر مونتاژ فیوزر به طور کلی توصیه نمی شود زیرا فیوزر یک قطعه پرینتر قابل مصرف محسوب می شود و ارزش وقت و تلاش را برای تعمیر ندارد. دوم ، ممکن است کارتریج تونر معیوب باشد و به یکباره مقدار زیادی تونر خارج شود. در یک پرینتر لیزری سیاه و سفید، راه حل جایگزینی کارتریج تونر است. در یک پرینتر لیزری رنگی، فقط کارتریجی را که مشکل را نشان می دهد جایگزین کنید. سوم، ممکن است مقداری تونر در پرینتر ریخته باشد. در این صورت ، باید آن را تمیز کنید.

 

5. پرینتر پیام 504 را نشان می دهد

یک پیام خطای 504 در برخی از پرینترهای جدید اچ پی نشان دهنده مشکلی در منبع تغذیه است. اگر پرینتر به UPS متصل است، آن را جدا کنید یا آن را از نوار برق جدا کرده و مستقیماً به پریز دیواری متصل کنید. پرینتر لیزری هرگز نباید به یو پی اس متصل شود ، زیرا یو پی اس می تواند در اثر افزایش برق مورد نیاز یک پرینتر برای گرم نگه داشتن مونتاژ فیوزر آسیب ببیند.

 

تعمیرات پرینتر اچ پی کرج
تعمیرات پرینتر اچ پی کرج

6. پرینتر از سینی کاغذ مورد انتظار چاپ نمی کند

برای تصحیح این خطای خاص به دو مکان مراجعه کنید. اول، به پرینتر رایانه نگاه کنید، و دوم، به پرینتر. اگر برنامه برای چاپ روی سینی کاغذ اشتباه تنظیم شده است ، با کلیک روی ویژگیهای پرینتر و یافتن منبع انتخاب سینی، آن را در داخل برنامه اصلاح کنید. در پرینتر ، اطمینان حاصل کنید که اندازه کاغذ در صفحه کنترل با آنچه در سینی های کاغذ موجود است مطابقت داشته باشد.

 

7- پرینتر به جای یک برگ ، همه کاغذهای سینی را برمی دارد

بالشتکی که وظیفه جدا کردن کاغذ را دارد احتمالاً فرسوده شده و باید جایگزین شود. بدون ارسال پرینتر برای تعمیر، می توانید یک پد جدید سفارش دهید و نصب کنید. همچنین ممکن است کاغذ به دلیل رطوبت مرطوب باشد. قبل از قرار دادن کاغذ در پرینتر ، اطمینان حاصل کنید که کاغذ به درستی ذخیره شده و فن دار شده است.

 

8. پرینتر خطای 79 را نمایش می دهد

خطای 79 می تواند نتیجه مشکلی در سرور چاپ شبکه باشد که به پرینتر سرویس می دهد. هنگام عیب یابی خطای 79 ، ابتدا پوشه پرینتر را از فهرست شروع در سرور چاپ باز کنید تا مطمئن شوید مشکلی به وجود نیاید. خطای 79 همچنین می تواند نشان دهنده خرابی مولفه های افزودنی پرینتر مانند کارت MIO یا ماژول RAM باشد. همه افزودنیها باید حذف شوند و سپس یکی یکی به پرینتر اضافه شوند تا مشخص شود کدام ماژول ممکن است خطا داشته باشد. تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج توسط این نمایندگی به صورت تخصصی انجام می شود.

 

9. مشکل چاپ روی پاکت نامه

پاکت نامه ها مشکلات زیادی را برای پرینترهای لیزری ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که چسب روی پاکت قادر به تحمل حرارتی است که فیوزر برای نگه داشتن چاپ روی صفحه ایجاد می کند. اگر این کار را نکنید ، پاکت نامه ها از پرینتر بسته شده خارج می شوند. اگر پاکت های چروکیده از پرینتر خارج می شوند ، ممکن است برای مسیر کاغذ بسیار سفت باشند. قسمت عقب پرینتر اچ پی را باز کرده و به آنها اجازه دهید در آن مکان خارج شوند.

پرینترهای اچ پی از معتبرترین چاپخانه ها در صنعت به حساب می آیند. اما دقیقاً مانند سایر تجهیزات فناوری اطلاعات، در برابر خرابی آسیب پذیر هستند. و به نظر می رسد پرینترهای جدید نمی توانند در مقابل همان سختی های که مدل های قدیمی می توانند تحمل کنند، مقاومت داشته باشند . بنابراین اگر در یک محیط پر کاغذ روی پرینترهای مدل جدیدتر اچ پی کار می کنید، انتظار می رود این مشکلات اشاره شده را بیشتر داشته باشید. این راهنمایی های به شما کمک می کند تا به سرعت مشکل را تشخیص داده و برطرف کنید.

Leave a Comment