تعمیر کیبرد لپ تاپ اچ پی

تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی در کرج

تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی ، از جمله موارد تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج است که لازم دیدیم در این بخش به بحث و بررسی در مورد آن بپردازیم. تعمیرات کیبورد لپ تاپ ، یکی از خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی بوده و با دقت و حساسیت ویژه ای انجام می گردد. کارشناسان ما برای هرچه با کیفیت تر بودن این خدمات، از روش ها و تجهیزات بسیار پیشرفته استفاده کرده و تجربه ی چند ساله ی خود را به کار می بندند. از آنجا که کیبورد لپ تاپ از آن جدا نیست، بروز آسیب های جدی در آن می تواند بر سایر بخش های این دستگاه نیز تاثیرات سوء بگذارد. از این رو و با توجه به کاربرد بالای این قطعه، این مطلب را به بیان جزئیاتی در مورد تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

تعمیر کیبرد لپ تاپ اچ پی

مراحل تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی

برای اجرای روند تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی، نیاز به انجام موارد زیر می باشد:.

 

باز کردن صفحه کلید

از آنجا که کیبورد لپ تاپ با سایر قسمت های این دستگاه در ارتباط است، باز کردن این قطعه نیازمند تجربه و مهارت می باشد. بروز کوچکترین خطا در باز و بسته کردن کیبورد، نه تنها منجر به تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی به صورت صحیح نمی شود، بلکه می تواند زمینه ساز ایجاد مشکلات بعدی در دستگاه نیز باشد.

خاموش کردن کلید numlock

همانطور که گفتیم، وضعیت این دکمه می تواند منجر به بروز اشکالاتی در عملکرد کیبورد شد. ضمن بررسی این دکمه، در صورت روشن بودن آن را خاموش نمایید. با این کار، مشکل تایپ اشتباه و یا جابجای حروف در صفحه کلید حل می گردد.

تعویض کیبورد لپ تاپ

اگر صفحه کلید لپ تاپ شما با هیچ یک از موارد گفته شده تعمیر نشد، نیاز به تعویض آن می باشد. نکته ی مهم در تعویض کیبورد، استفاده از صفحه کلید با کیفیت در دستگاه می باشد. لذا توصیه می کنیم برای تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی خود، به مراکز معتبر مراجعه کرده و از جایگزینی این قطعه با نمونه ی اورجینال اطمینان حاصل نمایید.

تمیز کردن زیر کلیدها

برای تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی در صورت کار نکردن یک یا چند کلید، نیاز به یک اسپری هوای فشرده دارید. انواع این اسپری را می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد تهیه نمایید. تمیز کردن زیر کلیدها با این اسپری، موجب رفع مشکل کیبورد شده و به عملکرد بهتر کلیدها کمک می کند. لازم به ذکر است که برای پاکسازی این فضا، به هیچ عنوان از اشیاء نوک تیز مثل سوزن و … استفاده نکنید.

پیشگیری از خرابی کیبورد لپ تاپ

برای اینکه از خراب شدن کیبورد لپ تاپ خود پیشگیری کنید، نیاز به رعایت چند نکته ی بسیار ساده دارید: نخست آنکه از نفوذ مایعات و هرگونه آلودگی به این بخش از دستگاهتان جلوگیری کنید. نکته ی دوم مربوط به تایپ کردن می باشد؛ بسیاری از کاربران در هنگام تایپ، ضربات محکمی به کیبورد وارد می کنند. این در حالی است که صفحه کلید لپ تاپ، استحکام کیبورد کامپیوتر را نداشته و امکان آسیب رسیدن به آن بسیار زیاد است. لذا برای اینکه نیاز به تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی خود نداشته باشید، نکات گفته شده را رعایت نمایید.

تعمیر کیبرد لپ تاپ اچ پی

موارد تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی

اصلی ترین موارد تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی، شامل نقایص زیر می شوند:

هیچ یک از کلیدها کار نکرده و اصطلاحا صفحه کلید قفل شده باشد. در این صورت، نیاز به بررسی تخصصی تر کیبورد بوده و ممکن است مشکل جدی وجود داشته باشد.
یک یا چند کلید کار نکنند. این شرایط، معمولا در اثر گیر کردن جسمی خارجی در فضای زیرین کیبورد ایجاد شده و با خارج کردن آن، می توان مشکل را برطرف نمود.
یک یا چند کلید از جای خود در بیایند. در این حالت، برای جا انداختن مجدد کلیدها نیاز به کمی مهارت می باشد. در صورت شکستن کلید مورد نظر، تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی با مشکل مواجه می شود.
حروف به صورت اشتباه و یا جابجا تایپ می شوند. در صورت بروز این مشکل، باید به خاموش و یا روشن بودن کلید ناملاک توجه کنید. در ادامه این مورد را بیشتر توضیح خواهیم داد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج

تعمیر لپ تاپ hp به دو بخش سخت افزار و نرم افزار تقسیم می‌شود. بخش نرم افزاری خیلی از افراد حتی خود کاربر عادی هم می‌تواند انجام دهد و اگر هم مشکلی خاصی نباشد، با یک جست‌وجو در اینترنت، به راحتی می‌توان جواب مسئله را پیدا کرد؛ اما اگر مشکل سخت افزاری باشد، مسئله کاملاً متفاوت خواهد بود. بسیاری از مشکلات سخت افزاری نیازمند تعویض قطعه و شناخت به ساختار دستگاه اچ پی است و از این رو بهتر است که حتماً متخصص و کارشناس خبره به بررسی دستگاه بپردازد.

هر برند الکترونیکی برای قطعات خود دارای ساختار خاصی است. متأسفانه بیشتر تعمیرکاران قطعات الکترونیکی و دستگاه‌های کامپیوتری به این مسئله دقت نداشته و سعی می‌کنند تا با جایگزین کردن هر قطعه از برندهای مختلف روی هر لپ تاپی، آن را تعمیر کنند. متأسفانه به این مسئله در تعمیر لپ تاپ hp بیشتر از همه باید دقت کرد. از آنجا که hp یک برند آمریکایی است و قطعات اصلی آن در کشور کمتر پیدا می‌شود، از این رو بیشتر تعمیرکاران سعی می‌کنند تا از قطعات دیگر برندها یا فیک برای تعمیر لپ تاپ hp استفاده کنند.

تعمیر لپ تاپ hp در کرج به دست گروهی از زبده‌ترین و مسلط‌ترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی hp به دلیل برخورداری از سال‌ها سابقه در امر تعمیرات لپ ‌تاپ به ویژه لپ تاپ hp قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه‌ها به وجود آیند. کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp به‌روزترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر را به کار گرفته‌اند تا قادر به ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر لپ تاپ گردند.تعمیر لپ تاپ hp به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیدۀ این محصول و نیز با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است.

Leave a Comment