نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج

چرا باید نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج را انتخاب کنید؟ مهارت و تجربه چندین ساله
مهندسین متخصص تعمیر لپ تاپ اچ پی
کم هزینه
ضمانت دهنده کیفیت قطعات
کار مورد اعتماد
کیفیت بالا

نظرات مشتریان درباره ما چگونه است؟

 

در ادامه سه مورد از نظرات مشتریان درباره نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج را آورده ایم.
تعیرات لپ تاپ اچ پی به روشی کاملاً حرفه ای برای من انجام شده است. من از بازیابی اطلاعات قدیمی و برخی از پرونده ها و عکس های مهم بسیار خوشحالم.
رفتار پرسنل با مشتری بسیار مناسب بود و می توانستم نحوه تعمیر را مشاهده کنم. یک بار دیگر به خاطر دقت در ارائه خدمات به مشتری های خود تشکر می کنم
آنها به من تمام نکاتی که در تعمیرات لپ تاپ اچ پی انجام شده است را اطلاع دادند. اینکه توانستم با هزینه مناسب لپ تاپ اچ پی خودم را تعمیر کنم و دیگر نیازی به یک لپ تاپ اچ پی جدید ندارم واقعا خوشحالم کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات لپ تاپ به صفحه تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج مراجعه فرمایید.

نمایندگی تعمیرات اچ پی کرج
نمایندگی تعمیرات اچ پی کرج

چرا باید از نمایندگی تعمیرات مجاز اچ پی کرج استفاده کرد؟

 

اچ پی دارای نمایندگی تعمیرات بسیار زیادی است. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج پرسنلی آموزش دیده دارد که می دانند چگونه لپ تاپ اچ پی شما را به درستی تعمیر کنند. ما فقط از قطعات دارای گواهی برای تعمیر استفاده می کنند. با استفاده از نمایندگی ما، می توانید اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ اچ پی شما به درستی تعمیر می شود.

چگونه می توان زمان تعمیر را تعیین کرد؟

 

با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا برنامه تعمیر را برای شما مشخص کند. تکنسین های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج تشخیص می دهد که آیا لپ تاپ اچ پی شما باید در یک خود نمایندگی تعمیر شود یا خیر. در صورت نیاز به تعمیر ، ما لپ تاپ اچ پی شما را برای تعمیرات نگه می داریم. تعمیرات معمولاً 5-10 روز کاری که شامل حمل و نقل نیز می شود به طول می انجامد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج

آماده سازی لپ تاپ اچ پی برای تعمیر

 

قبل ارسال لپ تاپ اچ پی خود برای تعمیر، شما باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این شامل دیسک های سخت، تراشه های ROM ، کارت های فلش و غیره است. مهندسین ما از شما می خواهند که در صورت امکان هر دو روش تشخیص و بازیابی را قبل از ارسال لپ تاپ اچ پی به نمایندگی به هر دلیلی اجرا کنید. در طی مراحل تعمیر، در صورت عدم موفقیت در تضمین کیفیت، دیسک سخت شما مجدداً تصویربرداری می شود، و در این صورت پس از اتمام تعمیر، فرصت بازیابی اطلاعات خود را نخواهید داشت. تمام رمزهای عبور BIOS باید قبل از حمل و نقل برداشته شوند.

آنچه شما باید با لپ تاپ اچ پی ارسال کنید

 

لوازم جانبی را فقط درصورتی که به تکنسین کمک می کند مشکل را بهتر تشخیص دهید ارسال کنید. این موارد شامل کارتهای PCMCIA ، فلاپی، دی وی دی و درایوها ، آداپتورهای برق متناوب ، رم، باتری، کابل های همگام سازی و غیره می باشد لطفاً لیست لوازم جانبی را که با لپ تاپ اچ پی خود ارسال می کنید، را یادداشت کنید. لطفاً نام، شماره تلفن و آدرس خود را به همراه شماره پرونده و شماره سفارش را در این یادداشت قرار دهید. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در نمایندگی تعمیرات ، بلافاصله با شما تماس گرفته می شود.

لپ تاپ اچ پی کرج
لپ تاپ اچ پی کرج

چگونه لپ تاپ اچ پی را برای ارسال به مرکز خدمات بسته بندی کرد؟

 

برای جلوگیری از آسیب در هنگام حمل و نقل، لطفا لپ تاپ hp خود را با مواد بسته بندی استاندارد بسته بندی کنید. اگر این کار انجام نشود، مسئولیت خسارات وارده بر عهده شما خواهد بود. اگر لپ تاپ اچ پی را در بسته بندی تحویل دهید، لطفا توجه داشته باشید که در همان بسته بندی تحویل داده خواهد شد. اگر خسارت یا مشکل دیگری از لپ تاپ اچ پی شما توسط نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج تشخیص داده شود، پس از اینکه مشکل جدید به شما اعلام شد و در صورتی که مایل به رفع عیب بودید باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید تا تعمیرات برای شما کامل انجام شود.

نحوه حمل لپ تاپ اچ پی

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی کرج برای تحویل گرفتن لپ تاپ اچ پی شما به آدرسی که تعیین کرده اید و می خواهید آن را تحویل دهید، از پیک مجاز استفاده می کند. وقتی پیک برای تحویل گرفتن لپ تاپ اچ پی به محل مورد نظر شما آمد، شماره پیگیری را دریافت کنید. اگر یک رسید با شماره رهگیری ارائه نمی دهد، اجازه ندهید که لپ تاپ اچ پی را ببرد. علاوه بر این، به دلیل سفارشات تعویض قطعات، مشکلات حمل و نقل یا شرایطی که خارج از کنترل نمایندگی ما است، ممکن است در برخی موارد زمان بیشتری برای تعمیر نیاز باشد. در این شرایط به شما اطلاع داده می شود.

نمایندگی تعمیرات مجاز اچ پی کرج
نمایندگی تعمیرات مجاز اچ پی کرج

تعمیر چقدر طول می کشد؟

 

تعمیرات معمولاً 5-10 روز کاری طول می کشد. برای زمان دقیق می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. شاید در برخی موارد اتفاقات ناخواسته ای بیفتد که زمان تعمیرات را کمی بیشتر کند. ما تمام آن چیزی که نیاز است را به شما اطلاع می دهیم تا با خیال راحت سفارش خود را پیگیری کنید.

Leave a Comment